villar de mazarife - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu villar de mazarife - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

villar de mazarife

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

03 Juni 2015 | Spanje, Villar de Mazarife

zondag 31 mei
Vandaag wandelen we over een hele oude pelgrimsroute door heuvels, velden en dorpjes met huizen van leem. Langs de kant een bonte mengeling van bloemen, heel veel bloemen.
maandag
Op weg naar Religos. Een lange weg weg langs eindeloze velden. Het was wederom erg warm. De enige welkome afleiding was een bidsprinkhaan van ca 7 cm
Dinsdag
Deze dag weer warm maar met onderweg veel dorpjes. Ons einddoel deze dag Leon. We waren redelijk op tijd zodat we ruim de tijd hadden om de stad te bekijken. Kenmerk van de stad terrasjes heel heel veel terrassen. Daarnaast waren er ook heel heleboel oude stenen, opeengestapeld tot muren en kerken. De Kathedraal was heel mooi alleen moest je 5 euri betalen om de binnenkant te zien..
woensdag
vandaag na eerst 2 uur door Leon en voorsteden te hebben gesjokt om er uit te komen wachtte ons een prachtige wandeling over de hoogvlakte. Een schitterende wandeling.

• 03 Juni 2015 - 21:28

Albert En Meta:

Hoi Joke en Kees

Volgens mij genieten jullie van een prachtige tocht. Hier in Delft wordt het nu ook eindelijk wat warmer .
    Heel veel wandelplezier!

Hartelijke groet