snel, sneller, snelst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu snel, sneller, snelst - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

snel, sneller, snelst

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

24 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Hola allemaal,

Tja het is me wat. Plan je 5 dagen lopen voor 90 km naar Finisterre, doen wij het in 3 dagen. Een prachtige tocht met veel, heel veel heuvels en dalen. Zeer mooi. De branden die hier in de afgelopen jaren zijn geweest hebben wel hun sporen nagelaten. Veel bomen staan nog overeind maar wel verbrand. Dit geeft het landschap een bizar aanzicht. Dat we het in 3 dagen hebben gedaan komt doordat er veel te weinig slaapplaatsen onderweg waren. Er waren overigens ook te weinig bars en te weinig winkels. Dat was dus even afzien. Maar een Santiago ganger laat zich niet zomaar uit het veld slaan.
Vandaag blijven we een dagje in Finisterre en lopen we naar Kaap finisterre. Helaas kunnen we daar nog niet onze kleren verbranden want we hebben besloten nog even naar Muxia te lopen. Een rots hier ca 30 km vandaan. En daarna gaan we terug naar Santiago. Dit met de bus.
Het weer was gisteren perfect, een heerlijk zonnetje, ja jullie lezen het goed. De zon scheen de heeeele dag. Vandaag is het wat bewolkt maar het regent (nog) niet.
Voor nu: Adios

Joke & Kees

• 24 Juni 2007 - 19:41

Martine:

Gefeliciteerd met jullie einddoel (nou j,a bijna dan.....)
    Dat jullie niet nog even teruglopen naar Santiago, dat kan toch makkelijk??? ;-)

Veel liefs

• 25 Juni 2007 - 08:11

Femke:

hallo.....

jeemig, de hele dag zon? straks worden jullie nog verwent zo op het einde van de vakantie!
    jullie kunnen trouwens best je kleren verbranden, moet je gewoon een blaadje voorbinden, of heeeeel hard rennen.

De foto's zien er mooi uit. nog veel plezier met het laatste stukje lopen en tot volgende week.

kusje

• 25 Juni 2007 - 09:03

Dennis:

NOG een stuk??? Jullie verleggen de eindstreep gewoon de hele tijd, he?? Oh nee, hij ligt daar .. oh nee, toch daar ... of daar??? Nog een stukje dan ... kijk daar!! Oh nee toch niet! UITSLOVERS!!! Wel knap hoor!!

Geinspireerd door al het gepraat over kleren verbranden gaan Fem en ik vandaag jullie kledingklast in en fikken de rest van jullie kleding thuis alvast af OK??

Tot gauw!!