Versleten schoenen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu Versleten schoenen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

Versleten schoenen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

27 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Hola amigo´s

Dit is dan het laatste stukje van onze
pelgrimstocht. Na meer dan 1000 km hebben wij genoeg gepelgrimd en maken we ons klaar om huiswaarts te keren. Terug naar het eigen nestje.
Afgelopen Zondag zijn we naar Kaap Finisterre gelopen wat een hoogtepunt had moeten worden werd een anti climax van onze tocht. Niks niet een bruisende zee met hoge golven en rotsen. Nee, niets van dit alles. Een gladde zee was alles wat er te zien was.
Maandag zijn we naar Muxia gelopen, een tocht die nu nog zeer doet. Geen goede route aanduiding, verkeerd gelopen, een ondoorwaadbare rivier etc. Ons tochtje van 29 km werd iets langer ca 36 km. Blijft dat de natuur en het pad bijzonder mooi en ruig was met heel, heel veel bergen. Muxia had wel een ruige zee met rotsen. Dit was voor ons een echt eindpunt. Hier hebben we onze loopkleren verbrand. Een prima einde.
Nu zijn we dan weer in Santioago de Compostella en het wordt hoog tijd dat we naar huis gaan. De tandpasta is op, onze schoenen zijn versleten en onze kleren stinken een uur in de wind, Dat wordt morgen heel gezellig in het vliegtuig.

Hasta Luego
Joke en Kees