Koeienpoep - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu Koeienpoep - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

Koeienpoep

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

14 Juni 2007 | Spanje, Sarria

Hallo allemaal

Hier weer een berichtje uit het nu regenachtige Spanje. Zoals je kan zien op de foto´s hebben we heel, heel lekker weer. Alleen vandaag gingen de sluizen open zodat we nu weer even tijd hebbem om een berichtje te schrijven.
Afgelopen maandag zijn we in Villafranca del Bierzo geweest Ook wel klein Santiago genoemd. Dat is een heel klein dorpje met 4 kerken en een imposante burcht. Vanuit dit plaatsje hebbem we 1 van onze mooiste tochten door de bergen gemaakt opweg naar Trabedelo. De routes die we nu lopen gaan hoofdzakelijk dwars door de natuur. We zijn nu in de provincie Galicia (de laatste provincie). Natuurlijk is het wel zo dat als je zo hoog loopt af en toe letterlijk en figuurlijk met je hoofd in de wolken loopt. De weg door Galicia gaat hoofdzakelijk door kleine hele oude boerendorpjes waar de strontlucht je tegemoed komt. Het is dat ook net strontdansen door de dorpjes. Overigens is Joke bijna op de hoorns genomen. Dit vond zij zo leuk dat we waarschijnlijk 7 juli naar de stierenloop in Pamplona gaan. Vanaf nu is het nog ca 100 km naar Santiago.

Dit was het dan voor deze keer.

Groetjes
Joke en Kees

• 15 Juni 2007 - 08:01

Dennis:

Hahaha!! Ik zal de stieren vast waarschuwen!!

Het weer zal soms wel zwaar worden, het ziet er bij vlagen allemaal erg donker uit in de lucht, maar boven Spanje lijken ze het ergste gehad te hebben .. hier is het ook pokkeweer, dus geniet er daar maar van!

Nog maar 100 km .. echt goed! Nou, de laatste loodjes dan maar! Zet hem op! en geniet van alles onderweg!

Groetjes,

Dennis

• 15 Juni 2007 - 08:19

Femke:

haha, Dennis is ook werk-ontwijkend gedrag aan het vertonen....
    Ruiken jullie nu ook naar koeienpoep? 7 juli? zijn jullie dan al niet terug, of bevalt het zo goed, dat jullie blijven?

loop ze voor de laatste 100 kilometer, en sterkte met het weer
    kusje

• 15 Juni 2007 - 13:38

Hester:

Hoi hoi,

heb net even alle berichtjes gelezen en het klinkt als een bijzonder reis!! Ik hoop in ieder geval dat jullie het laatste gedeelte ook goed afleggen en nog even lekker genieten he!!

grt hester

• 16 Juni 2007 - 14:02

Ria & Car:

Hier weer een berichtje uit "voor jullie het verre" Delft,
    De bruiloft voor Annemieke & Martin is achter de rug. Veel regen in de morgen en avond, maar 's middags (en daar ging het om, vanwege de foto's)scheen de zon.
    Bij de Kiwi is Frankrijk afgesloten en gaan dinsdag ook naar Spanje. Ze vinden het allemaal nog steeds leuk om jullie te volgen. Het Franse stokbrood viel goed in de smaak. Met Gismo gaat ook alles goed.
    Nog veel loopplezier voor het laatste stukje hopelijk met goed weer.

Ria & Car

• 18 Juni 2007 - 15:21

Kitty:

Hoi Joke en Kees!
    Eindelijk heb ik jullie site gevonden! Wat leuk dat jullie dit zo goed bijhouden!
    Nog even volhouden die laatste weekjes en dan zie ik jullie vanzelf wel weer een keer in Delft bij de Kiwi!

Veel plezier nog en lekker genieten!

Groetjes,
    Kitty (Kiwi)