spanje - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu spanje - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

spanje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

18 Mei 2007 | Spanje, Zubiri

Hallo allemaal

Hier dan ons eerste berichtje uit spanje.
We hebben de pyreneen goed doorstaan. Dit ondanks dat we weinig hebben gezien door het slechte, zeg maar zeer slechte weer. Een zicht van 20 meter met af en toe een zicht op de bergen.
Onze eerste nacht hebben we doorgebracht in een washok waar toevallig een 2 persoonsbed stond. Dit in tegenstelling tot de 2e nachr toen sliepen we met 80 mensen in de refusio in Roncevalles bij de mensen van het Nederlandse genootschap. Gemiddelde temperatuur toen ca 15 graden en een koude wind. Geen weer voor een T shirt. Vandaag zijn we aangekomen in Zubiri waar het heerlijk zonnig is.

• 19 Mei 2007 - 08:10

Albert En Meta:

Fijn om iets van jullie te horen.

We hopen dat het wat warmer en zonniger gaat worden. Een goede reis verder en groeten uit Delft.

• 19 Mei 2007 - 12:14

Femke:

Hoi mam en pap,

wat vervelend dat het zulk slecht weer is, volgens mij zijn de verwachtingen wel beter. We hebben hiet vandaag ook weer voor het eerst zon, dus misschien?
    Hopelijk genieten jullie er wel van.
    Hier is alles prima, heb nog niks van Martine gehoort, als ik iets hoor mail ik het wel.
    ik laat het nog wel horen. dikke kus van mij en mijn mannen

Femke

• 19 Mei 2007 - 12:51

Martine:

Gelukig zijn jullie uit het slechte weer, veel plezier bij het verder wandelen. Voor ons zit het alweer bijna op. Gisteren hebben we de bruiloft gehad en vandaag trekken we verder.
    Veel liefs van ons allemaal!!

• 19 Mei 2007 - 12:52

Martine:

Veel liefs van ons allemaal!!