Ondergrondse huisjes - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu Ondergrondse huisjes - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

Ondergrondse huisjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

06 Juni 2007 | Spanje, Villar de Mazarife

Hola amigos,

Nosotros habla mas espagnol of wij beginnen het spaans onder de knie te krijgen. Vandaag zijn we voorbij Leon gekomen dus... minder dan 300 km te gaan. De weg naar Leon was druk. Wij liepen veel langs wegen. Dat is niet zo erg maar er was niets te zien alleen een lange rechte weg.
Leon is een prachtige oude stad omringd door een oude stadsmuur. In Leon hebben Joke en ik ons verwend door een Hostal te nemen met bad. Vandaag zijn we weer verder getrokken. Deze route, dwars over een mooie hoogvlakte, was echt een verademing na de drukte van de stad. Onderweg hebben we veel huisjes ingegraven in de heuvels gezien. Waar ook nog mensen in wonen. Bijzonder.
Het weer is uitstekend, veel zon met een zacht briesje. Prima om te lopen. Fysiek zijn we ook nog prima in orde. Het ziet er voor de komende dagen dus prima uit.

Dit was het weer voor even.

Adios
Joke en Kees

PS: Hans een fijne vakantie

• 06 Juni 2007 - 16:12

Ellen En Nadine:

Wat fijn om te lezen dat het weer goed is en dat het fysiek goed gaat met jullie. Weer met veel plezier de foto's bekeken. Succes met het vervolg van julllie wandeling! Groetjes Ellen en Nadine

• 06 Juni 2007 - 18:00

Martine:

Ha pap en mam
    De foto's zien er schitterend uit! Echt een mooie omgeving. Ik ben blij om te lezen dat jullie nog geen last hebben van doorgezakte knieen, vermoeide ruggen, opengereten blaren en irritante insecten en dergelijke!
    Nog "maar" 300 km, ga zo door!
    Vanmiddag hebben we Jonas' kinderfeestje gehad, dolle drukke boel dus. Gelukkig kwam Lisa helpen! We hebben en speurtocht naar het Delfse Hout gedaan en ijsjes gegeten bij Knus. Het was erg leuk.

Veel liefs

• 06 Juni 2007 - 18:01

Fem:

hoi zus, jij ook hier?

• 06 Juni 2007 - 18:06

Femke:

hoi maps,

klinkt allemaal goed... maar dat eten ziet er wel iets minder uit, bleeeh. ik ben blij dat het weer meezit. als jullie een bad moesten nemen, waren jullie zo vies?
    er is veel gebeurd afgelopen week, maar dat vertel ik later wel. Cas loopt trouwens nog steeds niet! mischien wacht hij met lopen tot jullie terug zijn.
    dikke kus en tot snel

• 06 Juni 2007 - 18:39

Ria & Car:

Een hele prestatie dat jullie al zo ver zijn. Nog maar even dus. Wij zijn druk met de trouwerij van Annemieke. Tuin opruimen en zo. Bij de Kiwi gaat alles leuk. Ze volgen jullie op de voet. Ze weten precies waar jullie lopen.
    Het eerste als ze komen vragen ze hoever jullie zijn.
    Alle berichten en foto's laat ik hun zien. Ze hebben daar veel plezier in.
    Annemieke heb met het kindekoken een ovenpasta klaargemaakt. Dat is ook heel goed gegaan.

Nog veel loop plezier,

Car & Ria

• 07 Juni 2007 - 21:03

Martin:

Hela hola,

Prettig dat het is opgeklaard daro in Espanol. Bedankt voor de kaart! Ik heb 'em bij de muziekgroepen en de kookgroep voorgelezen. Ze leven allemaal erg met jullie mee. En ze wachten met smart op het moment dat jullie weer terug zijn.

Groetjes Martin

PS 1
    Kaboutertje Prik Prak deed het tijdens het Pinksterkamp erg goed, zowel in kleine als in grote uitvoering.

PS 2
    Dat hostal met bad zie ik voor 1 keer door de vingers.

• 07 Juni 2007 - 21:03

Martin:

Hela hola,

Groetjes Martin

PS 1

PS 2
    Dat hostal met bad zie ik voor 1 keer door de vingers.

• 08 Juni 2007 - 15:30

Albert En Meta:

Hallo Joke en Kees,

Zo te zien op jullie site is het nu wel echt vakantie. Gelukkig maar. Kees is heel lief als hij slaapt!
    Jullie zien er goed uit en minder afgemat als in de eerste weken maar het mooie weer zal ook een rol spelen.
    Hier in Delft is alles ok. Ik (Meta ) ben lekker klaar met mijn studie en Albert en ik kunnen nu even lekker bijkomen.
    Mooi weer ook hier in Delft dus dat is lekker. We wensen jullie een goed vervolg van jullie tocht !

Een dikke zoen van Albert en Meta