nog even - Reisverslag uit Delft, Nederland van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu nog even - Reisverslag uit Delft, Nederland van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

nog even

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

04 Mei 2007 | Nederland, Delft

Het is bijna zover. De spreuk, wat je thuis laat is mooi meegenomen, doet mijn rug goed. Al wil Joke natuurlijk een boek mee.
Zoals altijd duurt het wachten op vertrek lang.
Nog 9 nachtjes

• 12 Mei 2007 - 16:27

Hester:

He joke en kees,

Ik hoor net van me moeder dat jullie deze site hebben! Dus vandaar even een berichtje. Ik wil jullie alvast een hele fijne vakantie wensen en hoop dat jullie 6 mooie weken tegemoet gaan!

groetjes hester

• 12 Mei 2007 - 16:30

Meta En Albert:

Hallo Joke en Kees,

Morgen zien we elkaar nog even en dan begint dinsdag voor jullie de zes weken durende voetreis.
    Een bijzondere ervaring die wij een beetje mee willen beleven door jullie via de site te volgen. We wensen jullie fijne weken met weinig blaren en andere ongemakken en vooral heel veel fijne ontmoetingen en wandelplezier toe!

• 15 Mei 2007 - 03:09

Martine:

Dag lieverds
    Veel plezier, en doen jullie voorzichtig?
    Groetjes!!

• 16 Mei 2007 - 17:57

Car & Ria:

Hallo Kees & Joke,
    Al wat gelopen, of moet het allemaal nog gaan gebeuren?
    De Kiwi is dinsdag prima verlopen, dus daar geen zorgen over.
    Hennie was helmaal uitgelaten met landkaartjes, hij weet nu waar jullie zitten!! Hij liet het aan iedereen zien.
    Trouwens de anderen vonden het ook leuk om te weten waar jullie zitten.
    Veel loop plezier verder en volgens de krant met goed weer.

Ria & Car