zonnetje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu zonnetje - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

zonnetje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

01 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Hoi allemaal
een kort berichtje uit een (NU) zon overgoten spanje.
We hebben 2 dagen storm achter de rug waarbij we over eindeloze hoogvlakten hebben gelopen (Meseta´s)
Die vlakten waren heel bijzonder en mooi en we waanden ons in het wilde westen. Nobody was home ook geen pelgrim te zien alleen wij tweeen. Vandaag was het voor het sinds dagen voor het eerst dat alles, nou ja, bijna alles uit kon. We genieten nu van een pilsje op een van de vele terrasjes. We slapen nu in een klooster die ook even onze kleren hebben gewassen. Tja wat is het leven van een peregrino toch zwaar. Morgen gaan we de woestenij weer in waar geen water of eten of barretjes en zeker geen internet is.
Dus tot over een paar dagen.

Adios
Joke en Kees

  • 02 Juni 2007 - 09:41

    Perry En Gerrie:

    iklees regen storm kou,heet dit nog steeds vacantie,ik hoop echt dat jullie dit nog leuk vinden,voor jullie nu echt mooi weer hoop ik

  • 02 Juni 2007 - 11:44

    Femke :

    hoihoi

    klinkt inderdaad zwaar: biertje, zonnetje en een wasserette. poepoeh. Blij dat het weer weer beter is. Hopelijk blijft dat nu ook zo!!! veel sterkte de komende dagen met niks, (natuurlijk wel wandelen).
    Morgen is Jonas jarig, dus we gaan BBQ bij Martine. Jeroen zou met Marijn ook nog langs komen, dus dat wordt vast gezellig.
    Bij ons is alles oke... Cas loopt nog steeds niet, maar kan wel zijn eigen naam zeggen, goed he!
    tot mails... en een dikke kus

  • 02 Juni 2007 - 19:18

    Albert En Meta:

    Maar goed dat jullie nu toch een pilsje kunnen pakken. Lijkt me wel verdiend!
    Volgens mij is het een prachtige ervaring maar wel pittig vermoed ik.
    Ook hier is het zomer en lekker warm. We denken met regelmaat aan jullie en alle ontberingen die jullie vrijwillig doorstaan. Annelieke gaat maandag naar Australië en dan is er weer een wereldreiziger bij. Zit een beetje in de familie geloof ik.
    Joke en Kees, loop lekker en geniet van jullie bijzondere tocht.
    Albert en ik zijn ook lekker aan het wandelen want anders kunnen we jullie zeker niet bijhouden in oktober.
    Groetjes.

  • 04 Juni 2007 - 06:40

    Hans:

    Lang gewacht, toch gekregen....
    Eindelijk komt die rode ploert te voorschijn. Laten we hopen dat het niet te warm wordt in de meseta's. Mochten jullie onderweg een cactus van ongeveer 2 meter hoog en 1 meter breed tegenkomen, neem 'm ff mee voor onze kamer, Kees. Verder hoef ik geen souvenirs.
    Hopelijk krijg ik nog een berichtje voordat ik naar Frankrijk ga. Ik wilde ook gaan lopen , maar Marianne wil niet.
    Dan maar met de auto!!

    En anders tot ..................2 juli

    Adios amigos y muchos requerdos.

  • 04 Juni 2007 - 09:31

    Thea Copiër:

    Wat een geweldige tocht maken jullie, blij dat het zonnetje nu volop schijnt. Genietend van jullie vakantie onder het genot van een pilsje wat wil je nog meer. En heerlijk toch dat jullie kleding wordt gewassen, op naar de volgende wandelroute's, succes, groetjes Thea Copiër

  • 04 Juni 2007 - 15:29

    Monique T:

    Jullie verslag tot nu toe is wel verleidelijk. Het lijkt me prachtig. Succes met de rest van de tocht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joke & Kees

Pelgrimeren en uitdagingen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 9894

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 12 Februari 2015

Santiago 2015

10 Juli 2008 - 30 November 2010

voetreis naar Rome

15 Mei 2007 - 27 Juni 2007

Santiago de Compostella

Landen bezocht: