Zon - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu Zon - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

Zon

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

23 Mei 2007 | Spanje, Logroño

Hallo medereizigers,

Het weer zit nu mee, Soms warm soms erg warm en soms regen. De reis loopt voorspoedig. Onze voeten zien er goed uit, beter als bij de meeste pelegrins waar het bloed soms heftig aan de oppervlakte komt. We zien regelmatig een prachtige natuur en bloemen die we nog nooit hebben gezien. Simpel gezegd de natuur is hier overweldigend. Het lopen gaat prima. Joke slaapt tegenwoordig met oordopjes in dat vindt zij namelijk lekker. We hebben al veel mooie kerken gezien met prachtige koren, heel veel goud, echt bijzonder. Ook de muurschilderingen zijn heel fraai.
We hebben diverse missen bijgewoond waarin een speciaal plekje was voor de Pelegrins. De zegen die we kregen heeft voor wat het weer betreft niet altijd gewerkt maar voor de rest werkt het prima. Morgen gaan we een nieuw stuk lopen en we zien wel waar we eindigen.

Groet Joke en Kees

• 24 Mei 2007 - 06:32

Dennis:

Hallo reizigers!!

Blij te horen dat het goed gaat. Ben erg bennieuwd naar wat meer foto's dus als je ze niet kunt plaasten, vergeet ze toch niet te nemen want we willen wel zien waar jullie geweest zijn. Nee Kees, digitale foto's hoef je niet te zien als extra gewicht .. dus gewoon lekker schieten en niet te zuinig aan!!
    Geniet ervan samen, loop ze, veel succes met het volgende stuk en ook een dikke knuffel van Cas, want hij ziet jullie foto iedere dag in de gang hangen en roept dan zo hard als hij kan "Opa, Oma!!!!!!"

Groetjes!!!!!

• 24 Mei 2007 - 07:37

Martine:

hallo pap en mam!
    nou, die foto's zien er wel behoorlijk nat en modderig uit! Maar jullie kijken nog niet sip en lachen nog, dat is het belangrijkste!
    Grappig dat jullie als pelgrims extra plaats krijgen in de kerken!.
    Wij zijn weer veilig in Nederland, Jonas heb ik net naar school gebracht en Mirre is weer volop aan het kleien geslagen (en kletst de oren van je hoofd).
    Groetjes van ons allemaal!

• 24 Mei 2007 - 11:16

Femke:

buenos dias, ofzoiets

fijn om te horen dat het weer eindelijk begint mee te zitten. tijdens het weerbericht op tv zie je steeds een hele grote wolk boven Spanje hangen, eh, eigenlijk zi je alleen maar wolken waar spanje hoort te liggen, dus ik hoop dat het weer zo blijft.
    Oordopjes? snuk je zooooo erg, papje? Misschien moet je daar ook maar een mis voor bijwonen, om het snurken te verminderen. nou loop ze dan maar weer, en veel sterkte verder.
    ooh, Cas heeft vanmorgen heerlijk in zijn zandbak zitten spelen, Hij vond het erg mooi!

• 25 Mei 2007 - 06:20

Thea Copiër:

Hallo Joke en Kees,
    Geweldig wat jullie ondernemen. Fijn dat het weer meezit. Hier in Zwijndrecht is het knap warm de laatste dagen. Fijne wandelreis nog en ik hou jullie in de gaten, groetjes Thea

• 25 Mei 2007 - 13:46

Ria & Car:

Hallo Kees & Joke,
    Hier weer een berichtje uit de Ernst Casimirstraat. Zoals we lezen is er bij jullie zon en regen. Zo is het hier ook. Na een zonnige periode ziet het er naar uit dat we nu ook regendagen krijgen. Alleen wij hoven niet te lopen en jullie wel. Afgelopen dinsdag is het bij de Kiwi weer leuk gegaan. Ze vinden het allemaal heel leuk te weten waar jullie zijn. De berichtjes en de foto's had ik meegenomen, dus zijn ze volledig op de hoogte. Om de modderschoenen hebben ze veel gelachen. Ook weten ze nu waar jullie slapen! Want de tent en de blokhut zijn klaar. Annemieke is ingevallen voor de muziek. Ook dat is goed verlopen.
    Volgende keer meer.

Groetjes,