Steentjes in je schoenen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu Steentjes in je schoenen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

Steentjes in je schoenen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

25 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Hallo allemaal

We hebben nu 210 km weggelopen en onze voeten zijn nog steeds heel.
Onze reis verliep van van Viano, Logrono Najera naar Santa Domingo.
Dus wij zijn van de provincie Navara beland in Rioja. Het laatste stuk Logrono was helaas weer in de stromende regen waar we net op tijd aankwamen om bed nummer 79 en 80 te krijgen. De laatste bedjes op zolder. T´was net Sneeuwwitje allemaal bedjes naast elkaar.
De weg naar Najera was plat en vol met kleine rot steentjes die via je benen in je schoenen belanden. Dat was dus continu schoenen legen. Maar de natuur was weer heel mooi met heel veel bloemen en vogel concerten. In Najera waren evenals op vorige plekken heel veel ooievaars, soms 4 of 5 nesten per kerk en natuurlijk allemaal klepperen.
Het eten langs de route is afwiiselend. Soms koken wij zelf en soms een menu de peregrinos. Soms lekker en en soms alleen maar veel. Maar..... altijd wijn.
Dat voor nu.

Bedankt voor jullie berichtjes, dit vinden we erg leuk.

Groetjes

• 25 Mei 2007 - 19:24

Martine:

Goed zeg, de 200 km gepasseerd!! We hadden gisteravond al zitten rekenen of jullie het wel zouden gaan halen met het aantal km en het aantal dagen, maar zo moet het wel gaan lukken.
    Ik hoop voor morgen een weg zonder rotsteentjes
    Veel liefs
    M.

• 26 Mei 2007 - 13:21

Femke:

hallo....

wauw 200 kilometer, da's best veel, maar jullie moeten natuurlijk ook nog wel een heeeeel eind.Vervelend dat het blijft regenen, ik hoop wel dat het sneller beter wordt, en minder stenerig. moet je nog oppassen dat je zo je voeten niet kapot loopt.
    Gister zijn Martine, Vic en kinders wezen eten, erg gezellig.(hun keuken is weer eens uit elkaar gehaalt). Martine is echt super dik, dus volgens mij zitten er stiekum 2 baby's in verstopt.
    Met Jeroen en Maaike gaat het ook goed.
    jullie nog heel veel plezier met wijn drinken.

kusje