Modderen op 20-05-07 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu Modderen op 20-05-07 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Joke & Kees Graafland - WaarBenJij.nu

Modderen op 20-05-07

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joke & Kees

20 Mei 2007 | Spanje, Madrid

Hoi allemaal,

Gisteren 19-05-07 zijn wij in Pamplona geland na een druilerige begin van de dag. In Pamplona was het schitterend weer (echt terrassen weer) toevallig was hier ook een festival aan de gang van allerlei voorstellingen van groepen uit de omringende steden en provincies. Natuurlijk hebben we ons verwend op een terrasje met een vino tinto.
Leuk is dat

• 21 Mei 2007 - 06:07

Hans:

Tijdens het (modder)gevecht toch bloemen voor jullie. Chapeau, Kees en Jo!!

Adoro te devote, latens Deitas, Quae sub his figuris vere latitas,..... jullie zeker bekend als Pelgrimmers

• 21 Mei 2007 - 21:07

Carla Verhoeff:

Hoi Joke en Kees,
    Ik heb jullie site adres van Thea gekregen en ben van plan jullie nu te volgen. Geweldig, wat een doorzetters zijn jullie! Ach het heeft ook wel wat hè, modder en regen tijdens zo'n tocht. Vorig jaar waren wij ook in Pamplona, grote kans dat jullie dat terrasje op het grote plein genomen hebben?

We wensen jullie heel veel wandelplezier vol met bloemen, natuurschoon en... zon!

Groetjes van Carla & John

• 22 Mei 2007 - 11:16

Dennis:

Klinkt goed ... hopelijk trekt het weer nog een beetje bij, want al die regen en modder is ook maar nix. Vandaag (dinsdag) is het zo te zien geweldig weer, dus ik hoop dat het zicht ook beter wordt, want dat zal best spectaculaire plaatjes opleveren!

Wandel ze en veel succes verder,

Dennis

• 23 Mei 2007 - 10:29

Femke:

haha.

op vakantie en dan dit weer.... bijna zielig!! (gemeen he!) Maar nu al zo vies, en jullie moeten nog zo lang!
    hier is alles oke, ik heb Martine eergister gesproken, ze komen vandaag aan, ga straks even bellen. Met Cas is ook alles oke, hij zegt eindelijk oma, en hij heeft anderhalve kies. Cas neemt eerst keizen voordat hij de andere tanden afmaakt.
    Hopelijk komt er beter weer aan voor jullie, en kunnen jullie weer een beetje opdrogen.

kusjes